ورزمان

نخستین سامانه درخواست آنلاین خدمات ماساژ varzeman.com

ورزمان

نخستین سامانه درخواست آنلاین خدمات ماساژ varzeman.com

ورزمان

به سادگی میتوانید در وبسایت ورزمان خدمات ماساژ را در روز و زمان دلخواه انتخاب نمایید. ای خدمات در محل مشتری انجام میپذیرد.

https://varzeman.com

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

درد ناشی از آسیب ویپلش می‌تواند کنترل زندگی فرد را به دست بگیرد. درد ویپلش در پی آسیب دیدگی حاد بدن پدید می‌آید و می‌تواند منجر به درد مزمن برای سال‌های بسیار شود. کل بدن غافلگیر می‌شود و تأثیر ناگهانی تصادف منجر به گرفتگی در بافت ماهیچه می‌شود. ماساژ درمانی در درد ویپلش می‌تواند در درمان علائم فوری تفاوت ایجاد کند و مدت آسیب را کوتاه نماید. در برخی موارد، ماساژ درمانی حتی می‌تواند از شروع درد مزمن جلوگیری کند. مداخله اولیه ماساژ بهترین راه برای کمک به تسکین درد جسمی و روحی ناشی از ویپلش است.

ماساژ درمانی در درد ویپلش

ماساژ درمانی در درد ویپلش

ویپلش چیست؟ ویپلش آسیب دیدگی ناگهانی و شدیدی است که به طور قابل توجهی بر دستگاه عصبی مرکزی تأثیر می‌گذارد. تصادف‌های اتومبیل بیشترین علت ویپلش هستند. حدود ۲۰ درصد قربانیان تصادف‌های اتومبیل ویپلش را تجربه کرده‌اند. در حین تصادف اتومبیل، اغلب حرکات شدید ناگهانی وجود دارد. حرکت سریع و سپس کاهش حرکت باعث می‌شود که بدن با ضربه شدیدی به سرعت به جلو، عقب و اطراف کشیده شود و تأثیر آن بر بدن می‌تواند زیان‌آور باشد.

ویپلش همچنین می‌تواند در هنگام برخورد یا سرعت بالا در ورزش اتفاق بیفتد. به عنوان مثال، اگر یک ورزشکار در یک شیب اسکی بیفتد یا از روی یک دوچرخه پرتاب شود و با صورت، سر یا گردن به روی زمین بیفتد، می‌تواند منجر به آسیب گسترده بافت نرم شود. تمام بدن آسیب می‌بیند.

آسیب‌های ویپلش می‌تواند خفیف، متوسط یا شدید باشد. ستون فقرات و عضلات اطراف آن، تاندون‌ها و رباط‌ها، همه می‌توانند دچار آسیب شوند. برای این منظور بهتر است به ماساژ درمانی در درد ویپلش توجه کنید!

۱۵ علامت فیزیکی ویپلش

wiplash sign- ماساژ درمانی در درد ویپلش

ویپلش در بیشتر اوقات موجب درد طاقت فرسا در سر، گردن و فک می‌شود. پزشکان اغلب این آسیب را کشش بیش از حد گردن می‌نامند. با این حال، تعداد زیادی از علایم فیزیکی وجود دارد که با آسیب دیدگی ویپلش مرتبط است.

  1. درد پشت بدن
  2. سردرد ناشی از درد گردن
  3. درد شانه
  4. بی حسی در گردن، شانه‌ها، فک یا انگشتان
  5. درد صورت و فک
  6. تغییرات وضعی (به عنوان مثال جلو آمدن مهره‌های گردن و سر)
  7. درد در ناحیه میانی و پایین کمر
  8. ناتوانی در انجام فعالیت‌های روزانه
  9. سرگیجه
  10. حالت تهوع
  11. از دست دادن حافظه
  12. بی خوابی
  13. صدای زنگ در گوش‌ها
  14. تاری دید
  15. مشکل بلعیدن

۶ نشانه احساسی ویپلش

علاوه بر علائم فیزیکی ناشی از ویپلش، علائم هیجانی بسیار جدی نیز وجود دارد.

  1. افسردگی
  2. اضطراب
  3. عصبانیت
  4. نا امیدی
  5. اختلال استرس پس از سانحه
  6. انزوای اجتماعی

ماساژ برای ویپلش

wiplash massage- ماساژ درمانی در درد ویپلش


ادامه مطلب

https://varzeman.com/blog

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی